Fredag

Fredag redan igen, denna veckan har bara flugit förbi. Men skönt med lite ledigt varit en stressig vecka på jobb.


Så i dag började vi morgonen lugnt, medan F körde sin dotter till skolan, så hade jag & Dominic mys frukost innan han skulle till dagis en kortsväng.

Jag är ledig idag så ska strax hämta hem prinsen igen, & har hunnit få en del gjort här hemma. Har städar hela lägenheten dammsugit & moppatgolvet. Även smörjt in skinsoffan så den är mjuk & fin. Så här är hemmet fräscht inför helgen :)

Sen fick jag beställning av Fs dotter att jag skulle baka kakor, så gjorde om dem tråkiga choklad muffinsen, genom att lägga ett kolaaktigt kokos täcke över, så gott de blev. Farligt gott :) jätte enkelt & lätt att göra.

 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: