Tisdag

Vaknade till sol idag. Härligt!
F gick upp tidigt för att träna. Och Dominic vaknade 06:20.
Och när han vaknade möttes man av en stor smilande prins som säger
-"god morgon mamma! Idag har jag sovit länge" ;)
jag Svarar då
-nja inte så längre kl är tidigt.
Dominic - jo mamma jag har sovit länge på morgon idag. Nu är de frukost så gå upp.
Min lilla söta prins :)

Idag är det jobb som vanligt, har även telefon tid med min läkare så intressant att se om hon ringer?

Lite bilder när jag var på väg till jobb idag. När de blir varmare ska jag ta fram min system kamera och ta lite bilder ute men vill inte ha den ute nu när de är så kallt. Sen när man kommer hem är de alltid för mörkt inne för att få bra bilder så extra glad för solen för snart går de ta fina bilder både ute och inne :)



Kommentarer
din kära broder NR 1

kan du inte skriva hela namnet istället för bara F




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: