Helgen

Igår var de full rulle här. F jobbade så jag och Dominic hälsade på min mormor, där Dominic fick en liten påskpresent, när vi kom hem blev det bullbakning, Fs dotter har bett mig baka dem nu tills hon kommer. Tur barnen tycker om mina frukost bullar. Dominic tyckte alla fall om att hjälpa till att göra dem :)

Blev strömavbrott mitt i bullbakandet, som tur var, så var det sista plåten jag hade inne så var bara 3 minuter kvar så den klarade sig på efter värme.
Men strömavbrottet gjorde att F kom hem tidigare från jobb. Så han och Dominic packade fler saker och busade.
Dominic hade sån energi igår.
Själv så somnade jag en stund på grund av energi brist, får knappt i mig någon mat pga visdomstanden.
Men söta Dominic kom in till mig kl 18 & sa att han var trött och skulle vila en stund med mig. & trött var min lilla prins av allt bus. Han somnade med en gång & sov hela natten :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: