Fullt upp

Idag är de full rulle ända sen man vaknade.

Blev att lämna Dominic på dagis i morse Så nu ser jag inte honom från måndag kväll. Han ska fira påsk med sin pappa med familj.
Dominic ville inte vara påskgubbe/kärring idag utan han skulle vara påskkanin så Glad var han idag :)

Blev att fixa fina Fs födelsedags present idag. Han får den en månad tidigare då de inte går att ge sen senare. Kan inte riktigt berätta vad de är än fall han tjuvkikar på bloggen ;)

Var en snabb sväng hos min syster, då hennes kompis kom ditt som fixade mina naglar, tre av mina trilla av så nu är det fixat :) Så blir nog mycket påskmys i helgen ändå. Synd bara inte Dominic kan vara med. Men nästa år så:)

Min fina påsk kanin


Kommentarer
rebeckasstories.blogg.se

ett tips där du kan hitta SJUKT underbara klänningar till flickor pomp de lux! Helt underbara klänningar finns där! http://www.pompdelux.com/sv_SE/

       http://rebeckasstories.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: