Måndag

Vaknade till lite solsken idag, bättre än spöregn.

Blev körskolan på förmiddagen när barnen var lämnade på skola & dagis. Passade på att gå till HM medan jag väntade på tåget hem. Blev ett par mamma byxor , har inga byxor som passar längre. Så hittade ett par jätte fina som passade jätte bra. Så köpte dem då de var de sista paret & de finns inte på hemsidan att beställa så bara att slå till. 299kr så billigt för ett par mamma byxor.

Blev ett fint nagellack också. Extra glittrigt :)
Nu blir de snart att ta tag i tvätten kl 14. Få bort den stora högen.


Kommentarer
manda

Åh vad fint nagellack! :)
btw: ska man/får man ha barn på dagis när föräldern är ledig? för jag har varit på ett (dagis)förskola som det numera heter. Jag var o praoade på en förskola och då fick jag veta av en som jobbade där att hon hade sätt en mamma på stan o handla o så. men de fick man visst inte göra, utan ifall man har barnet på förskolan så SKA man jobba.. men jag vet inte.. det va de som jag hörde av henne.. :)
( exempel; du är ledig en måndag, då ska barnet vara de med, jobbar du så ska barnet vara på förskolan).. men de var ju på den förskolan jag var på .. men jag vet inte om de gäller alla förskolor.. ville bara säga detta ;) haha!
Bra blogg också förresten! :)

Tilde

Snygga mamma-byxor och nagellack! Snygg mama, helt enkelt ;-) mer outfits bilder, tack :-)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: