Gårdagen.

Igår (torsdag) så fick jag sovmorgon för mina finisar gick upp kl 7 på morgonen. F skulle jobba & Dominic var jätte glad då han fick följa med dit, han var där i 1 1/2 timme utan att klaga. Min fina prins! Blev badet en sväng när Dominic kom hem. Innan han skulle iväg till sin pappa & R. Så vi fick också chans att mysa lite.

Men Dominic är för söt. När vi bytte om för att gå iväg ropar Dominic
" mamma kan du komma så jag får kolla på dig"
så gick jag in till honom. Så sa han
"vad fin du är i dag mamma"
Helt spontan värmde i mamma hjärtat att han börjar bli så stor!

När Dominic blivit hämtat efter badet. så gick jag till Fs kontor för att luncha. Tur kontoret ligger nära när han jobbar i Skurup visa dagar. Stannade kvar som sällskap sen tills han slutade. Han jobbade & jag kollade kläder på nätet. Hihi ;)

Dagen fortsatte med en snabb tripp till xxxlutz. & avslutade kvällen med jätte god middag på TGI Friday. Jätte god mat & underbar personal :) rekommenderar starkt för er som ej varit där.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: