Fråga

Tänkte svara på en fråga jag fick.

Barnet vi väntar är planerat så är väldigt välkommet. :)

& anledningen till att jag skriver ut de bloggen men inte talat om för barnen är för Att alla i våran omgivning redan vet ( min sambo kunde inte hålla sig från att berätta )
därför kunde jag skriva de här också för då vet alla endå.
& barnen kommer inte få veta fråns vi gjort ultraljud. Då dem bara är 4 & 6 år så vi vill vara helt säkra på att inget händer innan dem får veta. Svårt att förklara en sån sak för ett barn om något går fel.
Sen tyckte vi även att de är lättare att berätta med en bild så dem verkligen förstår. Dominic har fler syskon så han förstår men Fs dotter har inga så för henne blir de helt nytt med ett litet syskon.


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: