Positivt

Får börja med att säga att de är kul att ni läsare börjat kommentera mer & fråga saker. :)

Fick en fråga idag om barnen fått veta att dem ska få syskon.
Barnen fick veta förra fredagen. & reaktionerna var bara positiva:) Fs dotter ville självklart ha en lillasyster som skulle heta Tilda & Dominic hade berättar på dagis att han skulle få en lillebror i augusti som skulle heta Jonas. Kanske inte riktigt rätt men gullig är han :) så reaktionen var som vi hoppades på. Så båda ser fram emot det. Dem fråga till & med vem bebisen skulle dela rum med. Dem tyckte dem kunde Komma in med bebisen när den vaknade ;) hihi söta barn har vi allt <3


Fick en annan fråga om jag skulle skriva vad som händer med bebisen i magen dem gångerna jag lägger upp magbilder sen.
Jag kan absolut göra det. Kan både skriva vad som händer & hur jag själv mår.
Skriver faktiskt en gravid dagbok. Tycker det kan vara kul att kolla tillbaka på hur just denna graviditeten är. Man glömmer snabbt när man tänker tillbaka.


Kommentarer
Fästmanen

Fantastisk fina barn :)! Första gången de delar säng, efter oändliga argument om varför de vill sova i Dominics säng :)

Älskar vår familj!<3




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: