Uppdatering

Hej alla läsare!

Nu var det ett tag sen så kände att det var dags att uppdatera lite :)

Nu är det ett helt nytt år, som jag verkligen ser fram emot tror de kommer bli ett riktigt bra år mycket som kommer hända.

Min pojkvän har fått för sig att jag ska börja träna på gym med honom.
Får se hur det blir men kanske den motivationen jag behöver?

Sen blir det troligen en resa till Spanien detta året med F . Och lite värme hade absolut inte varit fel. :)

Sen en del andra saker som troligen kommer hända detta året :)

Men firade in det nya året med Veronica och hennes sambo hos deras vänner, var en väldigt rolig kväll och har även fått en ny favorit dessert:)

Bjuder på nyårs outfiten,
Och mitt fina smycke jag fick i julklapp av min fina F <3



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: