Trött!

hämtade hem dominic igår kväll, en liten tröttis fick jag för vi han bara starta bilen sen somnade han direkt, och han la sig med en gång i min säng och somnade om. Trött är dagens huvudrubrik då jag sovit en tredjedel av natten, då stackars dominic varit täpp i näsan och snarkat ( och med snarka menar jag högt) och han har inte riktigt haft ro i kroppenatt ligga stil.
hoppas hans trötthet inte framkallar feber igen. känns som min stackars prins haft feber så de räker på länge.

men trotts att jag är så trött att min kropp bara skriker efter kaffe, så är jag glad då de finns lite roliga planer denna veckan som händer. än så länge är de hemlis men ni läsare får veta så småning om :)








Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: