svar :)


fick lite frågor som jag tänkte svara på:)

Hur träffades du och F?
vi träffades genom nätet på en sida som heter happypankake ( vi båda hade kollegor som hade sett till att vi skaffat sidan) , det komiska är att F bor 3 minuter gång väg från mig och ändå hade vi aldrig sett varandra tidigare. men första dejten hade vi hemma hos F, kändes så rätt redan från början. satt och pratade i flera timmar.
sen efteråt gick de inte sluta tänka på honom. så lite kärlek vid första ögon kastet kan man säga. sa verkligen klick :)

vad jobbat F med?
han jobbar som ekonom. kan säga att jag har läst lite i hans böcker som han pluggat i, kan säga att jag beundrar att man ens kan lära sig det för jag fattade verkligen ingen ting. svår lästa böcker ;)
men även om han jobbar som ekonom är han händig, och jätte duktig på matlagning :)


vad hände med skolan?
jo jag sökte in till skolan, så egentligen väntar jag fortfarande på svar vilket dom sa jag skulle få den 3:e så lite små sur för det.
men har bokat in att gå till en studievägledare den 16 januari för att prata om studier och vilka skolor som finns med den utbildningen. för är något jag vill satsa på att plugga så får hitta alla möjlighetern som finns innan jag ger upp:)





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: