Söndag

Nu är mina fina pojkar i affären och inhandlar till dagens middag, & dominic är glad för vi inte ska äta hemma utan vi ska laga mat hemma hos F.
eftersom vi alltid är hemma, så har dominic påpekat att det är på tiden att vara hemma hos F. min söta prins :)

själv så håller jag på med tvätten, tyvärr svårt att få tvätt tid hemma hos mig, så smidigt att F bådde har tvättmaskin och torktumlare så passar på att låna den. annars har vi bara mys här alla tre. Dominic är dessutom piggare idag. dock är jag rädd att det snart ändrar sig igen då. körtelfeber ofta pendlar från bra till dåliga dagar därför de tar sån tid att bli av med det. så blir att fortsätta vara hemma levern är fortfarande svullen så blir att leka lugn och fint.

hoppas ni läsare haft en bra helg :)
tänkte lägga upp lite bilder sen från gårdagens hamburge lagning så kommer inom kort :)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: