Sjukt barn

här hemma är vi lite trötta efter en natt med lite sömn, hämtade en febrig dominic igår från hans första dagis dag efter ledigheten.
så han vaknade en hel del gånger i natt, lite synd bara att han skulle bli sjuk nu när han äntligen skulle få leke med sina kompisar igen.
men vi har film mys här hemma hela dagen. har även precis avklarat disken så blir att återgå till mysandet.
känner mig själv seg i kroppen idag, och lite illa mående så hoppas det går över snabbt.

min kära mamma var snäll och handlade lite frukt och flingor till oss i morse. så dominic är glad nu :)

ne nu ska jag mysa lite till med min fina prins innan det är dags att börja med maten, blir köttfärssås och makaroner idag snabbt enkelt och gott :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: