Shopping

För någon dag sen hade jag och Veronica en hel dag shopping. Och då menar jag hel dag! Var Veronica som skulle ha en hel del saker så
Först blev det Ystad, sen systemet i Ystad (där hon inte fick handla för jag inte hade leg med) irriterande när sånt händer men.

Efter Ystad blev det Skurup system
Där dom inte hade det vi skulle ha så blev skickade till Jägersro.
Sen blev det vidare med shopping på Emporia där det även blev ett gott mat stop :)
Blev även biltema och Ikea samma dag.
Köpte lite till Dominics rum på Ikea kommer bilder på det senare :)

Blev shopping från 10-19 så lagom trött när vi kom hem så avslutade vi kvällen med film. Var en riktigt mysig dag fast de blev mycket åkande :)

Bilder på maten V bjöd på som tack för jag följde med och var hennes shopping assistent ;)



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: