2 månadet

idag har jag och min fina F två månader tillsammams, varit två helt undrbara månader. har verkligen prickat rätt med kärleken denna gången<3
F är en heöt fantastiskt fin pojkvän :)

idag är jag fortfarande hemma med dominic, hoppas på en feber fri dag han har feber från efter middagen och hela natten jätte konstigt.
så blir lite sömn här hemma, så blir bara massa film mys i dag också.

sen när fina F har slutat jobba, så kommer han hit och ska laga mat, hans mat är alltid jätte god, och han får mig att smaka sånt jag inte alltid skulle vilja smaka annars. idag blir de något nytt, pasta med köttfärspesto panna eller något sånt hete det ;)

nu ska jag forsätta mysa med min lilla prins<3 sen blir de mys med fina F ikväll.
så blir en riktig mys dag :)












Kommentarer
amanda

Hur träffades ni? :)
Skulle inte du börja plugga eller något? hur gick det med de sen? för har nämligen inte sätt att du har skrivit något om det mer! :) , eller det kanske bara var en tanke du hade? :)
Vad har han för jobb? : )




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: