Torsdag

Idag blev det en sväng med min syster som skulle till arbetsförmedlingen i Ystad, sen en snabb visit till boholsson, blev inköp av en tröja och strumpor till Dominic, sen klämmor till Fs dotter. Och "lite" godis till helgen :)
På hemvägen så delade jag och syrran på den nya diam delux jätte god, hämtade även upp Dominics läkarintyg så jag kan få lite pengar för allt vab.
Så väl fylld dag, men kan säga att min kropp känns sjukt seg, och ryggen har börjat kännas av igen :/

Har ätit kycklingsoppa till middag precis (jag fick äran att välja middag sa dominic eftersom han valde igår, så i morgon har dominic bestämt att de är Fs tur att välja mat, ) men Nu blir de lugnt resten av kvällen framför en film. Ladda inför morgondagens sjukgymnastbesök :)

Bjuder på lite bilder från dagen!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: