Tisdag

Tisdag

Nu har jag städat hela lägenheten här hemma så det känns fint och frächt. 
tvätten är i full gång, så det är också snart klart. 
tog en pause i städandet innan, då min syster bjöd på fika på cafét som ligger precig här brevid.
var länge sen man hade lite egen syster tid utan barnen.
blev en hel det pratande om allt som är på G :)
 

Min sjukgymnast ringde även idag, och vi bokade en tid på fredag. 
och eftersom min läkare hade semester så är de än så länge ingen som förklarat
hur min skolios är, men min sjukgymnast lovade att föklara på fredag. 
skönt man har en förstående sjukgymnast. när ens läkare struntar i en. 
 
Nu blir det att ta det lugnt lite innan F♥ & Dominic kommer hem. 
blir att mysa ner sig i soffan och kolla på lite inredning till lägenheten.
börjar bli väldigt nära med flytten, så snart dags att börja packa.
blir nog lite packande i min lägenhet till helgen 
(och kanske en linda som hjälper till)
 
 
Dagens Jennii 
 

 
 

Kommentarer
Linda

Du vet att jag inte kan säga nej till att hjälpa till när du nämner mig i bloggen :P men förväntar mig ett helt inlägg sen om du bra jag är :)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: