Tisdag

Då var det andra arbetsdagen denna veckan, fick riktigt ont i ryggen bara efter första dagen så idag har jag fått ta mina värktabletter igen :/ när ska smärtan ta slut? Hoppas att läkaren ringer i veckan. Men i morgon är jag ledig från jobb då de är sjukgymnast igen. Så får prata lite med honom igen.

Men annars är det kul att träffa kollegorna igen på jobb och vara lite social igen :)

Slutar kvart i fem idag, F hämtar Dominic redan kl 5 så han slipper vara själv på dagis till kl 6. Så dem ska handla lite sen hämtar dom upp mig när jag kommer med tåget så ska vi åka och hämta lite begagnade kläder till Dominic som jag ska köpa jätte fina perfekta dagis kläder :)

Sen blir de middag och vila vila vila.
Hoppas ni får en bra tisdag :)
Bjuder på dagens bild när jag unnar mig kaffe från favorit stället starbucks.




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: