Frågor.

fick några frågor jag tänkte besvara vad jobbar F & jag med? - Han jobbar som ekonom, och jag jobbar just nu innom telemarketing.hur gamal är F? - han är snart 24, så ett åt äldre än mig.när fick F sin dotter? - han fick sin dotter när han var 16år. var hans dotter planerad? - nej precis som dominic så var hon inte planerad, men finns bara glädje när han är med sin dotter, så här hemma ser vi ingen skillnad på planerade eller oplanerade barn :) vad tycker dominics pappa om F? dem träffades första gången förra helgen, och i vår relation som föräldrar till dominic, så lägger vi oss inte i varandras förhållande, då de inte gynar någon. vilket är jätte skönt. och det bidrar till att alla kommer mycket bättre överrens. så vi är fyra föräldrar som kan prata och komma bra överrens :) hur fungerar det att ha ny kille som har barn med ett ex? för mig så tänker jag inte på det så mycket i den syn vinklen, då ingen av oss har svartsjuka för ex. sen är det ändå min vardag eftersom jag själv har barn med ett ex. så att han också har barn med ett ex, skulle jag nog mer kunna säga är en fördel då vi förstår varandra mer eftersom båda gått igenom samma sak. sen underlättare de när man ska bolla ider och se synviklen ur en mammas roll och en pappas roll. så för mig finns de inget negativt med det. dessutom har han en underbar dotter. istället för att F bara gör tjej saker med sin dotter och jag pojk saker med dominic, så är det mer blandat nu, både flick & pojksaker så vi är en familj som aldrig har tråkigt alltid full rulle :)sen är det klart att vi båda i framtiden vill ha ett planerat och gemensamt barn. om någon mer är nyfiken och har frågor är det bara att fråga, :)

Kommentarer
Rebecka 20år - gravid & bonusmamma

Allt för folk ska snoka redan på nått. John och jag trivs super och glada att du/ni ställer upp. Om Dominic mår bra så mår vi bra :)

       http://perfectlifewithyou.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: