Alla hjärtans dag

Då var kärlekens dag här, även om de känns som alla mina dagar är fyllda med kärlek. Är de alltid mysigt att visa lite extra uppskattning till den man tycker om. Vän som partner.

Här hemma har vi inte riktigt börjat än men är på gång. Jag har precis hoppat ur en varm dusch, och tagit på mig något lite extra fint :) F är och hämtar sin dotter sen skulle dom fixa någon hemlis, undra vad de kan vara? Nyfiken!

Måste bara berätta hur gullig Dominic var när vi skulle till dagis.
Dom har satt upp hjärtballonger på lycktstolparna här. Och Dominic säger "mamma jag ska göra såna kärlekspilar, du vet såna man blir kär av, sen ska jag skjuta dom på ballongerna så dom blir jätte kära i varandra" Otroligt gulligt! 

Bjuder på dagens Jennii. Hoppas ni får en jätte mysig dag:)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: