Oväntat

Gårdagen var som sagt bra & mysig med barnen. Ända fram till 8 på kvällen då jag oväntat fick jätte frossa & 40 grader feber som inte ville gå ner av Alvedon. Så blev att åka till förlossningen i Lund & ta prover. Där vi fick besked att jag inte fick åka hem utan var tvungen att stanna. Hade ökade vita blodkroppar så dem ville hålla koll på det. Så blev nya prover i dag på morgonen , som tur var sjönk dem vita blodkropparna igen & febern lättade. Hemma igen nu, jätte trött efter bara 2 timmars sömn i natt. Så trött på att vara sjuk nu. Vill bli frisk! 
 
Har en helt fantastisk fästman som tar hand om mig & barnen idag. Medan jag vilar, lagar dem egengjord pasta tillsammans. Får se hur det smakar :) 
 



Kommentarer
Anonym

Har lillen kommit?

Svar: Nej tyvärr har han inte de ;) legat sjuk därför bloggandet inte varit så mycket :/
Jennii




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: