Ny vecka

 Varit dålig på att uppdatera under helgen. varit en ganska lugn helg i snön & blåsten. 
Blev en jätte mysig fika på starbucks i lördags med bästa Linda. Gott kaffe & trevligt sällskap. 
sömn däremot har varit jätte begränsat i helgen, knappt kunnat sova alls. Ligger jag på sidan får jag sammandragningar & magen blir sten hård. Men ligger jag på rygg mår jag extremt illa. Så varit svårt att veta hur man ska ligga för att kunna somna.
Tog upp mitt sömnporblem idag när jag var hos barnmoskan, nu när vi gick in i ny vecka. - Vecka 33 är vi i nu. Fick veta att jag alla fall skulle låta bli att sova på rygg, eftersom jag mår illa så beror de på att Mini trycker på en stor blodåder. Vilket gör att jag & Mini inte får riktigt allt de blod vi behöver. Annars såg allt bra ut på besöket. Fick veta att Mini fixerat sig nu, vilket är ganska tidigt. Nu återstår de bara att se vilket år han väljer att komma ut på. Men är inte så konstigt att magen kännts så tung under helgen, om han redan fixerat sig. Känner mig oböjbar ;) Nu ska jag vila resten av dagen innan det är dags att hämta hem min stora prins från dagis. Han var på jätte bra humör idag när han vaknade :) 
 
 


 
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: