Måndag

Helgen är över & de är ny vecka. Skulle varit familjemys denna helg, men helgen började med att jag blev sjuk.
Startar även veckan med att vara sjuk. både dragit på mig feber,hosta som sliter sönder luftrören, halsont, haft smaklöksinflamation - vilker äntligen lagt sig. lyckats få någon allergisk reaktion också, då ena kinden är helt röd & kliar. Ja allt möjligt har jag fått. Enda positiva är väl att jag är sjuk denna veckan & inte nästa vecka mitt under julen. För det vore verkligen tråkigt. 
 
F har fått sysselsätta båda barnen själv i helgen. Men inte varit några större problem med det, utan gått jätte bra.  Just nu leker dem för fullt medan jag ligger i sängen & F lagar middag :)
 
 Favorit jullatten 
Gingerbread latten från fikan förra helgen med Linda


 

Kommentarer
Petra

Har du gjort latten själv?

Svar: Jag önskar jag hade kunnat göra den själv. Men den är köpt på favorit stället Starbucks i Malmö :)
Jennii




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: