Barnmorskan

Ligger nu ner krypen i sängen, lite tidigt men är man trött så är man. F ligger brevid & läser, medan jag små kollar lite vad vi ska ha med till bb sen när de väl är dags.
 
Var hos barnmorskan på besök idag som jag nämde tidigare att jag skulle iväg till.
Fick höra de där fantastiska lilla hjärtslagen. - så mysigt att höra.
Mätte magen, där barnmorskan även bekräftade att magen inte heller växt något sen sist. Så hon förklarade lite att om Mini inte växt något till nästa besök, så blir de möjligen prat om igångsättning. - så vem vet vi kanske har vår mini hos oss om ca 10 dagar. Är i vecka 35 då så är helt okej att födda, bara att mini verkligen är en liten mini bebis då.
Får hoppas han har det bra i magen tills han kommer ut alla fall. Inte jätte orolig men klart de väcker lite tankar om varför han helt plötsligt slutat växa. Inte så att jag slutat äta eller något för upp i vikt har jag gått sen sist alla fall ;) oavsett om de blir igångsättning, han är liten eller att vi går hela tiden ut så tror jag det blir bra i slutändan ♥
 
 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: