Shopping , shopping

Hihi ja som rubriken lyder, så har de varit lite shopping dem två senaste dagarna.
Igår var jag & Dominic på Burlöv center med min mamma & minsta lillasyster C.
Måste säga att jag var så stolt över Dominic. Han uppförde sig hela dagen & lyssnade även när han fick ett nej, om han ville ha något. En helt fantastisk dag.

Sen idag var jag inne med en vän & hade en mysig shopping stund. Medan F hade en vän på besök hemma.
Direkt efter det hämtade F upp mig, så åkte vi & stor handlade mat så nu är de fyllt i kylskåpet igen.

Nu är det matlagning som står på schemat innan de blir en hyfsat lugn kväll. F håller på att måla om
Vårt sovrum från äcklig grön till fräsch vit färg. Passar bra att göra de nu när Dominic har åkt till sin pappa idag. Han ska vara där en vecka. Kommer sakna honom!

Lite bilder från två dagars shopping.
Mössa till Dominic
Tröja + byxor till Dominic (fick ett par byxor till & en t-shirt också)
Små strumpor åt mini
En blus åt mig.



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: