Lördag

Phu vilken dag.
Dagen Började tidigt då Dominic vaknade kl 7.
Pigg & glad som alltid. Extra glad idag då han skulle på kalas hos dagis kompisen Freja.


Dock har jag haft ont i magen ända sen igår & haft sammandragningar som gjort ont. Vilket gjorde att, direkt efter kalaset så fick Dominic vara hos sin moster & kusiner. Medan vi åkte in till sjukhuset. Inget farligt som tur var & allt såg bra ut med den lill*. Så vila & jobba så lite som möjligt står på schemat fram över.

Nu sover barnen & jag ska mysa med min fina fästman. Får hoppas mag onten släpper snart bara. För sömn i natt hade varit uppskattat.
Massa kalas förberedelser står på schemat i morgon. I lugn takt då ;)



Kommentarer
Anonym

Hur kändes det när John skaffade en tredje unge med en tredje tjej?? När han inte tar hand om sina andra barn?

Hur är relationen till f's dotters mamma? Har hon blogg? Eller hur gammal är hon? Ville f behålla i han blev ju pappa väldigt ung om jag har fått rätt




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: