Bra start på dagen

Vaknade upp till en söt röst som ropade "supermamma jag är vaken" kan de värma mer i mamma hjärtat? Gjorde hela min morgon. Gjorde inget alls att det var tidigt & knappt sovit i natt, när man har en så söt son :)

Nu har jag precis kommit in från regnet & åskan. Har lämnat Dominic en kort sväng på dagis idag. Han började igen denna veckan. Han är verkligen en glad pojk när man lämnar honom. Idag skulle dem kolla på sommarlovs morgon när vi kom. Han fick bära fram alla mys kuddar jätte glad blev han.
Jag är ledig idag (där av den korta stunden på dagis) perfekta vädret att bara mysa under en filt med god frukost. Har konstigt nog börjat gilla detta regnet.
Tänkte se om jag kunde plocka lite här hemma. Tror jag passar på att ta fram kameran en sväng också.




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: