Answer to question

Fick lite frågor som jag tänkte svara på.

Fick frågan om vad jag tycker om när Dominics pappa fick fler barn.

För mig är det inget jag blandar mig i.
Vi har var sitt liv vi lever. Hans val är hans val, det har inget med mig att göra. Det enda jag är involverad i hans liv är när de gäller Dominic, & att dem har bra kontakt. Vilket dem har så, de är allt jag bryr mig om.


Fråga två var om Fs dotters mamma.
Där går jag inte in på några detaljer, för är inte min historia att berätta. hade inte varit rätt av mig att berätta den. Vi har en föräldrar relation bara. Så dem övriga frågorna har jag ingen aning om.


Vet att detta kanske inte var svaren som personen sökte, men allt jag kan ge & vill ge. :)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: