Phu!

Förlåt läsare för dålig uppdatering.
Varit mycket med att Lomma iordning efter flytten, sen började jag på ett nytt jobb i tisdags, timanställd på ett städföretag så har jobbar många timmar denna veckan. Men klagar absolut inte storm trivs, härliga chefer & varierad miljö. Känner mig pigg & glad när jag kommer hem även om jag jobbar 10 timmar visa dagar, har dock inga fasta tider än. ( tur man har en underbar sambo som ställer upp med lämning & hämtning på dagis )

I morgon blir det att jobba 6 timmar. Har redan fått en del ställen jag ska ha som mina egna att jobba på. Och fram över finns de tal om uppgradering till ungefär som en projektledare som både städar
Men har koll på andra anställda. Så nu är de bara att göra allt man kan för att sköta sig och visa att man vill. Jag ska satsa på körkortet när skattepengarna kommer för lite det de hänger på om de ska bli uppgradering :) men får jätte mycket positivt från cheferna vilket är härligt!

Men nu ska jag gå och mysa med sambon och äta nybakad kladdkaka:)

Kommer upp bilder på lägenheten så fort vi fått lite mer ordning:)




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: