Oväntat

När jag kom hem från en 10 timmar arbetsdag, så mötes jag av min fina sambo som hade köpt oväntade "uppskattnings blommor" jätte fina tulpaner :) är super glad! Är så lycklig med allt nu, boende ( härligt att se dominic trivas så bra i nya lägenheten han är verkligen så glad! ) familj & jobb.det börjar gå framåt med allt nu :)

Blir en lång dag i morgon på städ jobbet också. Men ska även ringa körskolan. Ska sätta igång med körkortet på riktigt nu. Har en del pengar från stipendiet kvar från skolan, men skattepengarna som kommer, ska satsas på körkortet så jag kan få ännu mer i städjobbet och så småningom kunna jobba mig uppåt :)

Håll tummarna för mig nu att det inte tar allt för långtid med körkortet!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: