Helg

Hej läsare, inte meningen att inte updatera på hela helgen, men blogg appen vill verkligen inte funka för mig när jag behöver den. så har äntligen hittat sladden till Fs surfplatta (en annan typ av app på den) så nu kan jag blogga igen. i lördags firade vi fina F som fyller 24 på tisdag, så jag bakade självklart tårtan. Men inte blev inte helt nöjd, glasyren blev ej så lyckad som förra gången men efter 1 1/2 timme lyckades jag rädda glasyren så pass att den gick att använda, men var för varmt i köket så den smällte snabbt så svår att arbeta med, lite pill med mjölkfritt i bland men tur frysen kan rädda en ibland.men gof blev den. chokladtårta med sojagrädde, jordgubbar & maräng/smör fluff glasyr.  
Bilder från lördags, fick äntligen använda mitt fin porslin jag ärvt av min mamma :)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: