Happy Girl

God kväll läsare
Hoppas ni har en mysig Valborg. :)

var tänkt att vi skulle kolla på brasa ikväll men eftersom Dominic haft hög feber innan i dagarna & de blåser så mycket idag hoppade vi över det & har familje mys hemma framför el brasan istället :) Dominic & F är lediga i morgon så dem kan njuta av "sovmorgon" medan jag ska upp & jobba ;)


Just nu njuter jag av vardags lyxen där min fina sambo lagar god middag & Dominic badar.
Varit en dag med mycket att göra på jobbet fick vara chef över två tjejer som följde med på en flyttstädning. Kändes bra att få planera & styra upp jobbet idag. :) (vilket är bra övning för framtiden då de är meningen att jag ska göra det.) så skönt att varva ner lite nu på kvälls kvisten när man är så uppe i varv när man kommer hem.









Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: