Helgen

Denna helgen har varit full av saker träffat vänner.

Var även ute i Malmö och festa. Med två tjej kompisar. Var över ett år sen jag var ute. Så var riktigt kul och verkligen lyckad kväll. Tror inte jag har dansat så mycket som jag gjorde i lördags.

Många undrar säkert om jag saknar att kunna gå och festa så på helgerna eftersom jag blev ung mamma.
Men aldrig varit den som varit ute varje helg. Utan jag tycker det är så mycket roligare att bara göra de vid något enstaka tillfälle så här. Känns som man har så mycket roligare då. Och man tar vara på stunden mycket mer. Så saknar Det inte alls. Så glad över hur mitt liv ser ut idag :)



Tack alla som gjorde min helg så bra!
(Bjudet på lite dåliga mobilbilder)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: