Framåt?

Igår fick jag äntligen tag i min läkare, efter ett samtal till patientnämden (att man ens ska behöva gå så långt?)
Men nu har hon skickat iväg en remiss till magnetröntgen så man äntligen kan få reda på om jag har diskbråck. Är även sjukskriven 3 veckor nu på halv tid.

Får hoppas det går framåt nu, läkaren var lite grinig. Men men. Ska även ta och ringa sjukgymnasten nu På morgonen och se om jag kan få en tid dit också.

Idag blev det även en tidig morgon Dominic vaknade halv 6! Vet inte varför han börjat vakna så tidigt dom senaste dagarna. Där emot sover han hela nätterna vilket jag är tacksam mot. Men ska testa lägga han lite senare idag och se om de hjälper.


Tur man har sitt älskade barn när allt annat inte går som man vill. Dominic som gör mig stark<3



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: