Onsdag

Denna dagen har inte består av mer än ligga i sängen hela dagen då jag knappt kunnat röra mig pga ryggen, haft sån smärta. Och benen har inte varit helt okej dom heller,

Tur Dominic har kunnat vara på dagis, för är ingen roliga mamma idag. Svårt att vara med att leka med honom när man har så här ont. Men gör mitt bästa nu innan de är dags för han att lägga sig.


Är röntgen i morgon. Så förhoppningsvis får jag svar på vad jag har för fel så dom kan fixa det. Tär på humöret när man har ont, tur jag har sån underbar familj som hjälper mig, och vänner som finns där och stöttar <3

Får fin besök ikväll så humöret kommer förhoppningsvis att bli bättre ikväll:))

Blundar för smärtan och övervinner den!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: