Julpynt redan?

De flesta som känner mig vet att jag är den som julpyntar sista minuten och använder mig av vit diskret Julpynt.
Idag när jag gick in på starbucks i Malmö, var de Julpynt och rött överallt. En mindre tisdags chock, hehe deras förklaring var att de spred värme. Vist mysigt på ett café men lite tidigt enligt mig. Dessutom har dom tagit bort
Min favorit höstlatte, så fick testa en vinterlatte dom gjort smakade gott den med :)

Men till min egna förvåning har jag funderat på att ha en julgran hemma hos mig i år, lite för Dominics skull också. Sen har jag ett bra ställe i vardagsrummet som är tomt just nu där en gran hade sett fint ut :)

Ska ni ha gran i vinter ? Plast eller riktigt?


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: