God morgon

Idag blev en lugn morgon plötsligt en stressig morgon eftersom vi märkte på vägen till dagis att dom stängt av hela vägen så var omöjligt att komma över så istället för att ta 10-15 minuter att komma till dagis blev de 30 minuter av en omväg. Turen är att jag gillar att vara ute i god tid. Så trots att de tog dubbel så lång tid så han jag ändå med tåget till jobbet. :) Men känslan av stress är inte omtyckt.

Blev en Gingerbread latte på starbucks idag. För är en lång dag på jobbet då vi ska ha en utbildning inom kundtjänst. Så min mamma ska hämta Dominic idag och hon stannar även på deras julpyssel idag. Eftersom jag missar det vilket är lite synd. Tyckte de var ett bra tillfälle att träffa de andra föräldrarna på dagiset. Men får ta de vid lucia istället :)




Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: