Egen tid

Nu sover Dominic så gott i sin säng. Han somnade snabbt idag.
Men blir sovmorgon för honom i morgon för vi ska till BVC vid 9 på hörselkontroll.
(bara för de kommer han säkert vakna halv 6)

Jag har nu krupit ner under täcket.
Precis tagit en varm dusch, och smörjt in kroppen och ansiktet, nu känner man sig lite fräschare. Blir lite egentid ikväll bara ta det lugnt med tända ljus i dag också.
Varit en bra dag på jobbet. Men mitt huvud är helt slut och min rygg har sagt nej hela dagen har en väldigt dålig rygg period igen :/

Men för att glömma ryggen en stund sitter jag och kollar runt på olika sidor. För Funderar lite på vad för julgodis man ska göra. Har ni några tips och recept får ni jätte gärna skriva :)



Kommentarer
Ellinor Gustavsson

Jag och syrran brukar göra chokladmint-tryffel efter detta receptet

http://www.recept.nu/leila_lindholm/efterratter_och_godis/agg_och_mejeri/leilas_underbara_chokladminttryffel/

Supergott och kul när man kan variera med olika smaker! :)

amanda

rocky roads :)
http://www.recept.nu/leila-lindholm/efterratter-och-godis/agg-och-mejeri/leilas-rocky-road/
och knäck! :D




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: