Torsdag

Nu har det hänt en hel del sen jag skrev sist.
Helgen och valborg har bland annat innehållt, grillning med min familj,
Firat morfar som fyllde 75, pildamsparken med vänner och grillning.
och mer där till har varit en trevligt och kul lång helg:)

Igår fick jag gå hem från jobb för jag hade en fruktansvärt jobbig huvudvärk.
men trots de fick jag stå och baka cupcakes som vi ska ha med i dag på
Sommarfesten dom har på dagis. knytkalas.

blev hallon cupcakes med rosa frostning, och Choklad cupcakes med smörkräm inuti.
får hoppas folket tycker om dom:)


Var på The english shop och köpte till gelefärg, super bra räker med en droppe så
får man ordentlig färg som ni ser på de rosa.
Köpte röd färg också som jag får testa nästa gång.


Kommentarer
Emelie

Kan ja få någon gott recept utav dig? :)

       http://svennis.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: