Vårkänslor

Märks att det börjar bli vår och solen tittar fram allt oftare med en
härlig liten värmande stråle. Underbart.
Märks också att folk börjar planera sin sommar då alla snackar om utlandsresor.
jag vill också åka iväg i sommar någon stans ditt där de är varmt.
och man kan få en gyllenbrun färg. Vill!
får se om man kanske kan komma iväg?
var länge sen jag var utomlands nu. men har blivit så eftersom jag fick Dominic.
var planerat att vi skulle åka samma år som dominic kom till.
men de blev inställt då ja fick veta att jag väntade honom. min älskade prins
så kanske dax nu? dröma sig bort kan man alltid göra på alla dessa rese sidor.

ska ni åka någon stans i sommar?:)



Ligga i en solstol på stranden med en drick i handen och bara njuta av tillvaron,
vad säger ni de låter väl inte fel? ;)


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: