Caseals

Som jag nämnt nu i tidigare inlägg så har jag klippt mig.
vilket behövde!
men kom på mig själv att jag inte visat några före eller efterbilder.
var ändå en bra bit jag klippte av.

var inte meningen att jag skulle klippa mig i överhuvudtaget den dagen utan
min bästa Linda tvingade in mig, efter att lilla jag tjatat jätte länge om att jag vill
men inte vetat vilken frisör.

ni som känner mig vet att jag inte gillar att gå och klippa mig då jag är rädd att komma ut
besviken, och inte gillar den nyklippta kännslan av att håret förändrats.

men med denna salongen Caseals och frisören Mirlela som gjorde ett kanon jobb
och verkligen tog hänsyn till de och förklrade allt hon gjorde så jag skulle bli så
nöjd som möjligt.
Har nog aldrig kännt mig så speciel och ompysslad hos en frisör förut.

har verkligen hittat en salong jag trivs med nu och kommer forsätta gå till.

kan varmt rekomendera salongen, och fråga då efter Mirela för hon är underbar.
de ligger inne i malmö på Djäknegatan 21.

efter frisören blev de en efterlängtad fika på starbucks , som var planen från början att vi skulle göra.
så passade super just då att jag fick den super stora koppen med kaffe ( som ni såg på bilden i förra inlägget) :)



Skillnad eller hur? 15 cm kortare och är nu brunett :)

Salongen har en blogg också som ni kan besöka.

Caseals


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: