Onsdags bloggning

God morgon läsare!
Uppe tidigt idag även om min gullungen fortfarande sover.
Han har haft feber inatt den stackaren. Så idag är vi hemma
Och ska bara mysa. 
 
Blir nog en sväng upp till mormor sen och lägger på klarlack på mitt köksbord.
Igår slipade jag köksbordet jag ska ha i min lägenhet och målade det i glasyrvitt så det ska
Se vintage ut, kan säga att jag är nöjd än så länge med hur de ser ut:) 
Men tog mig 3 timmar  att slippa det då de är körsbärsträ och de var svår slipat.
Men jag van kampen till slut. 
 
Ska även göra samma sak med min tv bänk jag ska ha. Så hoppas
På samma fina resultat på den också:) 
 
 
Får bli en gammal bild till de här inlägget då bloggappen inte funkar. 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: