Allt för dig, Dominic!

Snart ett år sedan min prins fyllde tre år

tiden går nästan för fort ibland. Inte länge sedan Dominic kom till världen iheller.

Detta året har gått superfort och mycket saker har hänt

Mycket saker som jag är otroligt tacksam över för Dominic

och min skull, framför allt Dominics.

Glad att saker ting har blivit det bättre

Bättre än vad jag någonsin kunnat drömma om.

Dominic har en underbar extra familj nere hos sin pappa som han älskar att va hos

och han har en extra pappa som han älskar lika mycket.


 

Bilder från Dominics tre års kalas

Jag, Dominic och hans extra pappa A

 

Dominic och hans extra mamma R

 

Dominic och hans biologiska pappa J

 

*Tidsinställt inlägg*




Kommentarer
Karin

Vad fint skrivit! Låter som saker blir bättre för din del nu.

Superfin design också!

Vad gör du nu för tiden?

rebecka 20år - gravid&bonusbarn!

fina bilder :*<3

       http://perfectlifewithyou.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: