Torsdag

Hej hej:)
 
Nu har jag nattat Dominic för en stund sen, så han sover gott.
Igår råkade även jag somna när jag nattat honom, har varit riktigt trött dom senaste dagarna :/
Får hoppas det går över snart för sömna får jag ju alla fall.
Snart helg så då får man väl göra något skoj så man kan få upp humöret:)
Längtar till semester som börjar den 16 juli ska bli så skönt med tre veckors semester! 
Men inga planer på än vad som händer utan får ta det lite som det kommer:) 
 
Lite tråkigt att blogg Appen ligger nere för blir lite bild lösa inlägg men 
Hoppas ni klarar er en då, så ska försöka uppdatera lite oftare. 
( har ingen dator utan bara min iPad där av kan jag ej lägga upp bilder utan appen) 
 
Bjuder på en lite äldre bild så det inte ska bli helt tomt. 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: