Tisdag

Nu har jag varit dålig på att uppdatera.
Så blir ett litet inlägg nu.
 
Haft fullt upp här hemma! I helgen målade jag hallen och sovrummet vit, 
Hallen är klar ska bara målas en gång till i sovrummet. 
Men trivs redan mycket bättre.
mycket ljusare och fräschare :)
 
Har sovit i lägenhetenhela helgen med Linda som hjälpte mig att måla. 
Sen har jag sovit två nätter med Dominic. 
 
Idag var jag ledig från jobb då min Bäddsoffa kom, som jag även ska ha som min säng.
Den är verkligen jätte praktiskt och enkel men ändå skön :) 
Har även fixat det sista på köksbordet, så nu ska det bara torka innan jag ska hem det hit. 
Sen är det bara tv bänken som ska målas och fixas. Känner mig som värsta hemma fixaren;) 
 
 
Soffan och med förvaring under till täcke och kudde:)
 
 
 
 
Hallen före och efter bild :) 
 
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: