Usch vilken dag

Säger bara de denna dagen har inte varit min dag alls verkligen varit en
P*ss dag! mått skit, bara haft telefonsvarare på jobb så varit lagom uttråkad där.
och när jag åkte till jobb så gick bussen sönder hela växellådan smällde..
men eftersom de är mig vi pratar om är jag alltid tidigt på jobb
hatar att vara sen när jag ska någonstans så även om jag fick byta buss och vänta en stund
så kom jag fortfarande i god tid och han köpa en latte desutom:)
arbetsmoral var det ja ^^ hihi

men när jag skulle hem följde oturen med mig..
upptäckte att mitt busskort var borta som alltid ligger i min jackficka och desutom
jag vet att jag hade när jag kom till jobb eftersom jag använt de precis.
så troligen har någon skit snott de på jobb! men hoppas
verkligen att jag bara tappat de på jobb.. men en mobil blev stulen
på jobb här om dagen så annar att ja inte alls har tappat de.

så nu sitter jag i soffan och tänker inte göra något mer nu.. för vill inte ha mer otur idag:P


En bild på ett röttvin vi gav bort, gillar verkligen flaskan
ser betydligt dyrare ut än vad de är.
fick tipset om att detta vinnet skulle vara ett av dom bästa på systemet av en som är insatt i vin.
så passade perfekt som present:)

 

 

 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: