She is back

NU är jag tillbaka här igen på bloggen.
men vart ska man börja nu efter så långt uppehål?
finns massor jag vill skriva och har velat säga till er under dom här veckorna..
men nu kommer man bara på en liten del av de. och desutom känns de som man kan skriva i evigheter om allt.

men vi tar det lite sakta och ser vad vi får med.

denna veckan har jag alla fall jobbat efter ha legat i feber influensa hela förra veckan
riktigt segt

går lite halv segt på jobbet nu förtiden men vi har bara en kampanj att köra och den har vi sålt på länge
så den börjar bli väldigt seg. men har börjat kolla lite smått efter annat nu snart dax att byta känner jag.
trivs jätte bra de gör jag men vill gärna ha ett annat jobb och med fast lön varje månad.
Gärna högre lön men vem vill inte ha de;)

Pengar hade inte varit fel hittade massa fint på Nelly.com
jätte fina Vår/Sommar kläder.
kanske bli ett litet köp sen? (A)

har precis köpt min sambos födelsedags present han fyllder 25 nu den 19 januari
så blev extra glad att vi fick internet igen så ja kunde fixa den så nu får vi bara hoppas han blir glad också:)


Blommig klänning 599kr
Ljus blus
379kr
blommig/svart klänning
399kr
svart blus
349kr
Alla plagg från Nelly.com





 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: