Klick Klick

den underbara kännslan som sprider sig i kroppen när man klickar hem något
man verkligen vill ha. den har jag nu!

klickade precis hem skorna jag så gärna ville ha från nelly.com
hade tur med storleken dom hade bara 3 olika där ibland min.
 nu hoppas jag bara att dom passa också.

denna kvällen blir de bara ta det lugnt (som alltid) och ha fredags mys.
är riktigt trött idag har sovit super dåligt vakant flera gånger och sen upptäckt
att det bara gått 10 minuter riktigt störigt.
sen har vi haft full fart på jobbet speciellt sista timmen då
kvälls chefen satte alla i högt tempo.

förutom mitt sko shoppande idag. så har vi nu fått en tvättmaskin också Underbart
Sambon fick en nu när han fyllde 25 av min släkt.
så den kom hem idag.
skönt att slippa tvätta i källaren och anpassa sig efter tvättiderna.

Ne nu ska jag gå och hämta lite godis och mysa ner mig i soffan.
och längta lite till efter mina skor;)


Nelly.com
499kr

 

 


Kommentarer
Erika

Kan inte du visa er lägenhet ? Så nyfiken! :)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: