120121

Har precis kommit hem från mobilia där jag hämtat ett pakert
 till hjärtat hans födelsedags present från mig som kom lite sent leverarat men men
nu har det kommit alla fall. köpte även med frukost från gastroteket som ligger på
mobilia också dom har jätte goda kakor och bröd där.

idag är de en händelserik dag. väntar på att hjärtat ska komma hem från gymet sen
blir de mysig lördags frukost. 
 ska senare iväg till skurup för att fira hjärtats systerdotter som fyller 19.
sen är de vidare till nästa fest där vi ska fira nästa födelsedag
och hos dom slutar vi även kvällen:)
ska bli en rolig lördag förutom att jag har klädproblem och vet inte vad ja ska ha på mig (A)

Foto på hjärtats tårta vi åt i Torsdags när han fyllde 25


 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: