Torsdag

Idag är De torsdag men när jag kom till jobb trodde jag De var onsdag tills D rättade mig .. Snacka om förvirrad ;)

Idag hoppas jag på en bättre sälj dag!
Har även haft jobbet i ett halv år nu igår så De är positivt åt många håll.
Härligt att känna att man gjort bra ifrån sig så man får stanna också.

Fick frågan vad ljusen kosta.
Den större vita ljusstaken kostade 80kr
Och den mindre vita 60kr
mycket billigare än vad jag först hitta i en annan butik
där dom dessutom inte alls var lika fina tur Ja inte köpte dom. :)
ljuset från Lexington var så klart dyrare men helt klart värt De
så fint och doftar ljuvligt
De kostade 230-260 tror jag mins inte riktigt
ska kolla när jag kommer hem så ni får den exakta summan.


Bjuder på dagens outfit
Byxorna från Hm jag Fick hem.
Även toppen är från Hm


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: